Alléén in Amerika ! Of misschien moeten we het hier ook eens uitproberen. In de afdeling You can't make this Shit up ! een straatonderzoek naar de voorkeur van de doorsnee Amerikaanse consument. Een reep Hershey chocolade of een baar zilver van 10 ounce (310 gram) met een waarde van 150 dollar. Waarvoor denk je dat deze wakkere burgers gaan ?
Ze zien er nochtans niet dom uit, maar zoals Forrest Gump al zei : 'Mama always says, stupid is as stupid does' wat zoveel betekent als : 'wanneer zelfs een slimme mens domme dingen doet, dan blijft het nog altijd een dommerik'
De hoofdvogel wordt afgeschoten door de vrouw die voor de Hershey chocoladereep kiest en zegt : 'Is ie ècht ? Hij ziet er niet echt uit.' Unreal ! Kan je onmogelijk in scène zetten.
Mark Dice zal er misschien wel een of twee uitgeknipt hebben die voor de zilveren reep kozen, hoewel, hij lijkt me geen wilde weldoener die voorbijgangers wil overtuigen van de beste keus.
George Carlin heeft het tijdens zijn conferences tegen heug en meug herhaald: 'Denk eraan hoe dom de doorsnee is en besef dat de helft nog dommer is dan dat.
Gerelateerde nieuwsberichten
Heeft u een vraag?
Aarzel zeker niet om ons te contacteren of neem een kijkje in onze Veelgestelde vragen.
Contact